» » Nana Mouskouri - Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint

Nana Mouskouri - Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint FLAC album


Performer: Nana Mouskouri
Genre: Pop music
Title: Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint
Released: 2004
FLAC version ZIP size: 1389 mb
MP3 version ZIP size: 1610 mb
WMA version ZIP size: 1155 mb
Rating: 4.6
Votes: 878
Other Formats: WAV MIDI DXD APE AHX RA DTS

co Singles & Albums. Ich Hab Gelacht - Ich Hab Geweint. You can make changes to the tracklist directly on MusicBrainz. Enter the url below of the most international release on MusicBrainz.

Artist: Nana Mouskouri. Album: Ich hab gelacht - Ich hab geweint, 2004. From the album: ''Glück ist wie ein Schmetterling'' - 1977 German Lyrics: R. Arnie Music: Dolly Parton. Ich schaue in den Garten Wo tausend Blumen warten Das sie sich wärmen können Im Sommersonnenschein Dann kommen bunte Falter Als ihre Unterhalter Doch bringt ein Tag nur Regen Dann bleiben sie allein. Glück ist wie ein Schmetterling Es kommt zu dir und fliegt davon Sowie ein bunter Luftballon Den man nicht halten kann Es ist mein allerliebster Gast Der leider fortgeht ab und zu Glück ist wie ein Schmetterling Und mein Glück bist nur du.

Album: Ich hab gelacht - Ich hab geweint, 2004. From the album: ''Ich hab' gelacht, ich hab' geweint'' - 2004 German Lyrics: M. Kunze Music: E. José. Der Strand ist menschenleer und es regnet wieder Die Kinderburgen sind keine Zuflucht mehr Das Schweigen der Erinnerung singt stumme Lieder Der Himmel der so leicht war ist wolkenschwer Wo Sonnenschirme standen sind schwarze Kreise Den Rest der Illusionen verweht der Wind Sogar die Möwen schreien nur noch ganz leise Wie Kinder die allein und verloren sind. Träume verstecken sich in den Fischerkähnen Niemand fährt noch hinaus wenn der Herbst beginnt Auf meinen Lippen spür ich das Salz der Tränen Während der Sand mir durch meine Hände rinnt Ich seh’ den Horizont in der Nacht verschwinden Während der Regen auf meine Sehnsucht fällt Das was ich suche kann ich hier nicht mehr finden Es ist schon lange in einer andern.

Globally speaking, Nana Mouskouri is the biggest-selling female artist of all time. Possessed of a distinctive, angelic soprano - the product of having been born with only one functioning vocal cord - Mouskouri was sometimes described as Europe's answer to Barbra Streisand. Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint (Album Version). Weiße Rosen aus Athen.

Remastered Hits (All Tracks Remastered). Nana Mouskouri (Greek: Νάνα Μούσχουρη, born Ioanna Mouskouri at October 13, 1934, in Chania, Crete, Greece) is a Greek singer and politician. She was known as Nana to her friends and family as a child. She is France's number one selling artist. Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint.

Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint. Released by Universal Music Group Oct 2004 42 Tracks. Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint is a English album released on Oct 2004. This album is composed by M. Kunze. Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint Album has 42 songs sung by Nana Mouskouri. Listen to all songs in high quality & download Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint songs on Gaana.

English music album Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint. Download song or listen online free, only on JioSaavn. Einmal Weht Der Südwind Wieder (Album Version). NA. {"url":null,"pid":"R1S0AWcI","length":"166"}. More from Ich Hab Gelacht Ich Hab Geweint.

Tracklist

Neue Hits & Große Erfolge
1-1 Mehr Und Mehr 3:15
1-2 Sonnenkind 3:58
1-3 La Provence 3:57
1-4 Die Welt Ist Voll Licht 3:41
1-5 Liebe Ist Nur Ein Wort 4:23
1-6 Mein Herz Hat Noch Platz Für Dich 4:03
1-7 Guten Morgen Sonnenschein 2:36
1-8 Meine Sehnsucht 3:23
1-9 Glück Ist Wie Ein Schmetterling 2:26
1-10 Ich Schau Den Weißen Wolken Nach 2:19
1-11 Sieben Schwarze Rosen (Album Version) 3:15
1-12 Durch Die Nacht 3:40
1-13 Lieder, Die Die Liebe Schreibt 3:55
1-14 Adios 3:50
1-15 Ein Schiff Wird Kommen 3:09
1-16 Cielito Lindo, Wir Sehn Uns Wieder 3:30
1-17 Einmal Weht Der Südwind Wieder 2:45
1-18 Draussen Vor Der Tür 3:58
1-19 Was In Athen Geschah, Klingt Wie Ein Märchen 2:19
1-20 Tausend Farben 3:00
1-21 Die Rose 3:29
1-22 Weiße Rosen Aus Athen 2:37
Raritäten
2-1 Meine Insel 4:00
2-2 Träume Der Nacht 3:56
2-3 Über Nacht 3:39
2-4 Ich Leb' Im Traum 4:43
2-5 Zart Und Federleicht 3:55
2-6 Schau Mich Bitte Nicht So An 3:41
2-7 Alles Was Du Brauchst Ist Liebe 3:59
2-8 Lied Der Freiheit 4:00
2-9 Das Fest 5:05
2-10 Wenn Ich Träum 2:56
2-11 Sing Dein Lied 3:25
2-12 Ich Will Heim Zu Dir, Blue Bayou 4:00
2-13 Für Einen Cent 3:52
2-14 Gib Einem Kind Deine Hand 3:38
2-15 Lieder, Die Man Nie Vergisst 2:56
2-16 So Leb Dein Leben 3:50
2-17 Antwortet Mir 4:18
2-18 Wind 3:35
2-19 Alte Kinder 4:10

Companies, etc.

  • Record Company – Universal Music GmbH
  • Phonographic Copyright (p) – Mercury
  • Copyright (c) – Mercury
  • Made By – Universal M & L, Germany – 51542005
  • Made By – Universal M & L, Germany – 51542008

Credits

  • Producer – André Chapelle (tracks: 1-1 to 1-4, 1-6, 1-7, 1-9 to 1-11, 1-13 to 1-22, 2-1 to 2-19), Thorsten Brötzmann (tracks: 1-5, 1-8, 1-12)

Notes

2 CD standard jewel case issue, incl. 20p booklet

Barcode and Other Identifiers

  • Barcode: 602498234105
  • Label Code: LC 12677
  • Matrix / Runout (CD 1): 06024 982 341-1 01 ✳ 51542005
  • Matrix / Runout (CD 2): 06024 982 341-2 01 ✳ 51542008
  • Mastering SID Code (CD 1 & 2): IFPI LV26
  • Mould SID Code (CD 1): IFPI 0145
  • Mould SID Code (CD 2): IFPI 0118
  • Rights Society: BIEM-SABAM
  • Other (Catalogue # CD 1): 602498234112
  • Other (Catalogue # CD 2): 602498234129
  • Other (Mould text, CD 1 & 2): MADE IN GERMANY BY UNIVERSAL M & L A