» » Al Brownlee, The Texans - You Ain't Never Danced 'Til You've Heard Ol' Tex

Al Brownlee, The Texans - You Ain't Never Danced 'Til You've Heard Ol' Tex FLAC album


Performer: Al Brownlee
Genre: Folk and World music
Title: You Ain't Never Danced 'Til You've Heard Ol' Tex
FLAC version ZIP size: 1141 mb
MP3 version ZIP size: 1954 mb
WMA version ZIP size: 1330 mb
Rating: 4.8
Votes: 376
Other Formats: MP4 APE DTS XM VQF ASF MP3

Lyrics to "It Ain't Over 'Til It's Over" song by Lenny Kravitz: Here we are still together We are one So much time wasted Playing games with love So many tears. So many tears I've cried So much pain inside But baby It ain't over 'til it's over So many years we've tried To kept our love alive 'Cause baby it ain't over 'til it's over Over, over, over. So many tears I've cried So much pain inside Baby It ain't over 'til it's over.

Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you. We've known each other for so long Your heart's been aching, but You're too shy to say it Inside, we both know what's been going on We know the game and we're gonna play it. And if you ask me how I'm feeling Don't tell me you're too blind to se. I just wanna tell you how I'm feeling Gotta make you understand. Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you.

That will never happen Keep my Smith & Wesson Hollows to his chest and someone call a reverend Taught that boy a lesson, here come 911 Stand right over here check him if you ain't check him Fo' Nickle jam, damn he caught a blessing Better not come through flexing all my niggas reckless If you looking for us, just pull up o. Play with me, you gon sleep with the fishes No them killers don't shoot from a distance And them niggas ain't leaving no witness Eat up tracks man this beat was delicious. That fuck nigga ain't gon shoot Niggas is cappin, they say that they savage But I ain't heard nothin bout you That fuck nigga ain't gon shoot They say that they trappin, they claim that they got it But I ain't heard nothin bout you.

Miembros poseen este álbum0. 1. Bad Boy. 2. You Can't Lose What You Ain't Never. 4. Before You Accuse Me. 5. Driftin' Blues. 6. Everybody in Town. 8. How Lucky Can a Man Be. 9. That Will Never Do. 10. Dust My Brown. Saber más. Other productions from Magic Slim.

Tracklist

A1 Hey Ma
A2 Lady Round 2, Gent Fall Thru
A3 Oh My Oh
A4 Centers In, Cast Off 3/4 Round
A5 Down By The Roadside Inn
B1 Shuffle And Wheel
B2 You've Got The Right String Baby But The Wrong Yo Yo
B3 Swing Thru
B4 Texas Tornado
B5 Wheel Thru

Notes

Merrbach Record Service - 323 West 14th St., Houston, Texas